  • Data: 2009-02-08 20:56:13
    Temat: Re: Koncesje i zezwolenia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Niepoprawny" <n...@n...net> napisal w wiadomosci
    news:498efd37$0$29420$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Witam,
    > Czy spolka zagraniczna ktora posiadania koncesje na pewna dzialalnosc w
    > kraju A, moze otworzyc przedstawicielstwo i dzialac w kraju B pod ta
    > koncesja?
    > Czy potrzeba nowa, lokalna?
    > Pozdrawiam.

    Napisz, o jakiego rodzaju dzialanosc chodzi. Trzeba popatrzyc w odnosne
    przepisy, czy honoruja zagraniczne koncesje. W chwili obecnej nie
    przychodzi mi do glowy taka sytuacja w odniesieniu do Polski, by koncesja
    wydana za granica miala waznosc w Polsce, ale nie wykluczam, ze moze
    istniec podobne unormowanie.