    From: Yyy <y...@m...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komputer sluzbowy a sprawdzenie legalnosci
    Date: Wed, 26 Nov 2008 09:31:24 +0000 (UTC)

    u...@g...com wrote in news:3f2fef8f-5d67-41e5-9294-
    5...@i...googlegroups.com:

    > i pan policjant bez zadnych podstaw, ale jednak abiera
    > ten laptop. Po badaniu polrocznym wychodzi prawda, i co wtedy??

    po pol roku ten sam laptop bedzie kosztowal o 40% mniej
    (co weryfikuje bezlitosnie rynek wtorny, np. Allegro, Ebay itepe)

    elektronika bardzo szybko sie dewaluuje, dotyczy to takze np. telefonow itp.

    jesli wiec dany laptop jest z gornej polki za np. 12 tys. zlotych
    i po pol roku bedzie wart... juz tylko ~7 tysiecy zlotych
    to ja pytam: kto zaplaci czlowiekowi owe utracone 5 tysiecy zlotych?

    ze nie wspomne o innego rodzaju stratach, np. niech tam byla niedokonczona
    praca mgr/doktorska -- znaczy jak policja zabrala laptopa to trzeba zaczynac
    wszystko od pocztaku?

    a jesli byly tam dane uzyskane w wyniku kosztownych badan naukowych za ktore
    placila uczelnia/instytut?

    --
    Y?