  • Data: 2008-03-02 04:04:24
    Temat: Re: Komputer-reklamacja
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest takie powiedzenie: nas ubogich nie stać na oszczędzanie.
    >
    > W twoim przypadku będzie to raczej: chytry dwa razy traci.

    Raczej ufny dwa razy traci.

    > Uważaj na słowa, bo za wyzywanie od oszustów to możesz odpowiedzieć
    > karnie.
    >
    > Uprzedzali, że używany? Uprzedzali, że tylko miesiąc gwarancji? 2xTak -
    > więc jeśli już to ty jesteś naciągaczem, a nie oni oszustami.

    Nie uprzedzili, ze byl serwisowany a to roznica, jeszcze raz prosze,
    siegnijcie do jakiejkolwiek ksiazki elektronicznej i ocencie po jakim czasie
    zuzywa sie tranzystor...

    > To nie kwestia firmy tylko szczęścia. W totolotku też masz pretensje, że
    > trafiasz na "pusty" los?

    To zdecydowanie kwestia firmy i po trochu szczescia (wady produkcjne samych
    elemntow elektronicznych) ale po kilku latach uzytkowania nie mja wiekszego
    znaczenia, bo jesli tranzystor nie siadzie w ciagu miesiaca, to znaczy, ze
    technologicznie jest sprawny i ryzyko uwidocznienia usterki z kazdym rokiem
    spada praktycznie do zera.
    Idac do sklepu nie gral w totka a kupowal pelnowartosciowy sprzet uzywany co
    nie jest tozsame z serwisowanym!