  • Data: 2008-03-01 18:59:00
    Temat: Re: Komputer-reklamacja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    adam .......................... pisze:

    > kupiłem z ogłoszenia od firmy z Allegro /nie przez serwis,tylko w ich
    > siedzibie /uzywany komputer .W reklamie miał to być super sprzęt...
    > Gwarancja -jeden miesiąc - zepsuł się dokładnie po 2-ch...Zgłosiłem

    Well? Miesiąc minął... Zaryzykowałeś i przegrałeś.

    > reklamację,ale chciano mnie naciągnąć na koszty - padła grafika na płycie
    > głównej,więc wchodziła w grę jej wymiana...Po ostrej wymianie
    > zdań "naprawiono" usterkę za free, znów został dany czas na reklamację - 1
    > miesiąc /to było w listopadzie 2007/ a od kilku dni komputer znów pomału
    > pada - nie da się od razu uruchomić Windows,bo ekran cały w paskach,ciągach
    > liter...

    Primo: miesiąc minął...

    Secudno: jesteś pewien, że to usterka, a nie zła konfiguracja,
    przegrzewanie czy jakiś wirus lub narowy windowsa?

    > W zasadzie nie mogę uzytkować sprzętu, a do ich siedziby jeżdzić nie mam
    > czasu.../daleko,w innym mieście/
    > Domniemam,że następna "naprawa" będzie również na 2-3miesiące - firma

    Albo w ogóle wyślą cię na drzewo.

    > sprowadza masowo mocno wyeksploatowane kompy i wciskają ludziom zużyty
    > sprzęt.

    Wciska? Na siłę? Znaczy się przystawia lufę do głowy albo co? Bo tak
    poza tym to uczciwie informuje, że sprzęt używany, więc w czym problem?

    > Zapewne płyta/o ile była wymieniana/ została również wymieniona na
    > następną zuzytą...Komp kosztował 1350zł.

    Wybierasz sprzęt używany, płacisz za sprzęt używany, a chcesz, żeby był
    jak nowy? Schizofrenia jakaś?

    > Jak dalej postąpić? Chciałbym zażądać zwrotu pieniędzy.

    A ja chciałbym przy kopaniu fundamentów znaleźć samorodek złota... Nie
    wyszło ;->

    > Poradżcie mi,proszę...

    Na przyszłość kupuj sprzęt nowy.