  • Data: 2008-03-01 19:06:36
    Temat: Re: Komputer-reklamacja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    adam .......................... pisze:

    > Myslę,że jak się sprzedaje coś uzywanego,to powinno się to sprawdzić,czy
    > dobrze działa...Feralny laptop kupiłem w sierpniu 2007,więc w ciągu 6-ciu
    > miesięcy zepsuł się trwale 2 razy - to chyba nie standard ???

    Przecież przez 2 miesiące po zakupie działał. Więc sprawdzili.

    [ciach]

    > Dla mnie również - ale czasem nie ma sprzętu w konfiguracji jaką
    > potrzebujesz, za kasę,którą dysponujesz :(

    A co to kogo obchodzi? Mnie np. nie stać na samolot i licencję pilota...
    Na moim miejscu pewnie być poszedł z kartą rowerową i tysiącem złotych i
    awanturował się, że za cenę roweru nie dostaniesz samolotu, a karta
    rowerowa nie uprawnia cię do pilotowania takowego?

    [ciach]

    > Dla mnie istotnym kryterium jest działający sprzęt - a sprzedawca odpowiada
    > za to,co sprzedaje - nie jest istotne,że tego nie produkuje.

    Odpowiada na pewnych zasadach - a nie na podstawie chciejstwa klienta.

    > Jesteś rozrzutny,skoro komuś chcesz podarować pieniądze,za które teraz można
    > kupić nowy laptop na gwarancji...

    No to trzeba było kupić nowy na gwarancji, a nie używany z symboliczną.