    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik z Mławy cd.
    Date: Wed, 6 Sep 2017 20:33:11 +0200
    <oo9n54$bmd$1@node2.news.atman.pl> <ooa6nk$l7l$1@node1.news.atman.pl>
    <oob47a$2qe$11@node2.news.atman.pl> <oobcsf$ptg$1@node1.news.atman.pl>
    <oobd4n$puo$2@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <oobv7l$3or$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1...@g...com>
    <oodsfi$j34$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <oof0ap$k46$2@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <oojjue$s93$1@node1.news.atman.pl> <oolant$hpb$2@node1.news.atman.pl>
    <59afdfa5$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>

    W dniu 06.09.2017 o 20:21, Kris pisze:

    > Widzę że z Tobą trzeba jak z maturzystą z czasów Giertycha;)
    > Spróbujmy więc:
    > Załóżmy że wczoraj kupiłeś samochód.
    > Umowę ze sprzedającym spisaliście, podpisaliście, kase wpłaciłeś.
    > Samochód Twój. Zgadza się?
    > Czy w CEPiKu, wydziale komunikacji, dowodzie rejetracyjnym figurujesz jako
    właścicielem?
    > Wyżej napisałem że wczoraj kupiłeś, ale dokałdnie tak samo moze być gdybyś to auto
    kupił pół roku temu. Bo Ty nie miałeś czasu do wydziału komunikacji iść
    przerejestrować, a sprzedający nie miał czasu iść zgłosić sprzedaż.
    > Żaden z was chyba prawa nie złamał, właścicielem samochodu jesteś Ty. Zgadza się?
    > Tylko skąd komornik ma to wiedzieć w momencie ew zajęcia??

    Widzę, że masz nikłą wyobraźnie. Cały czas zakładamy, że nie można
    dłużnikowi ufać bo kombinuje prawda? I dlatego trzeba zajmować jak leci,
    bo inaczej dłużnik się wykręci i nic nie zlicytujemy, ale jak zajmiemy,
    to podobno rozwiązuje sprawę (za cene ze zajmiemy komuś niewinnemu, ale
    to jest poświęcenie na które komornik jest gotów, bo mu to zwisa, jako
    ze to nie jego problem).

    No więc idzie komornik do do dłużnika Kowalskiego, znanego kombinatora,
    który akurat pod wpływem chwilowej słabości postanowił zarejestrować
    samochód na swoje dane. Komornik patrzy - Kowalski - się zgadza. Ale
    Kowalski mówi że to Nowaka jego kolegi, któremu tydzień temu sprzedał.
    Komornik ma to w dupie przecież nie będzie "badał w czasie egzekucji".
    Za dwa dni Nowak przychodzi z umową kupna sprzedaży z datą tydzień temu,
    komornik grzecznie oddaje samochód a twoja teoria idzie się paść.

    Dla porządku zeznają zgodnie że pieniądze przepili i wydali na dziwki:P

    Shrek