    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 3 Sep 2017 05:56:00 -0700 (PDT)
    <oo9n54$bmd$1@node2.news.atman.pl> <ooa6nk$l7l$1@node1.news.atman.pl>
    <oob47a$2qe$11@node2.news.atman.pl> <oobcsf$ptg$1@node1.news.atman.pl>
    <oobd4n$puo$2@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <ooevjt$ijf$2@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <oof5d0$h1n$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <oogi3u$167$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Komornik z Mławy cd.
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 września 2017 11:30:39 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > Z trzecie strony większość złodziei ma rodzinę do wykarmienia...
    Komornik też;)
    >Żaden
    > argument. Od tego jest pomoc społeczna, a nie okradanie przypadkowych
    > ludzi.

    Chyba nigdzie okradania nie popieralem

    > Ale co przerwać, skoro zajebywanie nieruchomości przypadkowym ludziom
    > jest zgodne z prawem. Przecież nawet przyjechała policjia i stwierdziła,
    > że oni tam nic do roboty nie mieli.

    Ale skończyło sie tak jak tego oczekujesz- komornik ukarany, rolnik pewnie
    odszkodowanie dostał
    > Zresztą o tym właśnie mówi ten wyrok.

    Chyba nigdzie nie podważałem tego wyroku

    > No jak widzisz, mozna, ale jak przychodzi co do czego, to twoja matka
    > długu nie odzyskała, a chłop z ciągnika za długi sąsiada wyskoczył. Tak
    > to działa w praktyce.

    I komornik za to beknął a chłop odszkodowanie dostał. Ok wiem że nie tak to powinno
    działać ale takie takie jest życie. Pomyłki się zdążają, uczciwi inaczej wśród
    komorników również

    > Jak najbardziej tego. Bo jeszcze rok temu tego komornika bronili jako
    > (również na tej grupie) jako praworządnego obywatela, wykonywującego
    > zajebistą robotę w służbie społeczeństwa. A tymczasem to zwykły gangster
    > był.

    Teraz to wiemy, rok temu wiedza była mniejsza a i jak dobrze pamiętam to główny trzon
    dyskusji był czy komornik może zając jak podejrzewa że dłużnik włada czy zajmować mu
    nie wolno. Prawo ponoć jest takie że może zająć ruchomość we władaniu dłużnika.
    Później jest czas żeby to wyjaśnić. W Mławie poszedł na skróty i zaraz zlicytował.
    Ale w końcu za to odpowiedział.

    > Nietrudno też sobie wyobrazić, że dłużnik swój samochód "sprzedał"
    > tobie. Dawaj kluczyki!

    Jeśli sprzedał mi to samochód jest mój i mogę to komornikowi/sądowi udowodnić
    Tak jak w innych dziedzinach życia udowadniać musze że nie ja jechałem autem jak
    fotoradar fotkę strzelił, ze nie należy się podatek o który upomina się ode mnie US
    itp
    > No chyba masz - bo pisałem to pod postem Liwiusza, a ty przybiegłeś go
    > bronić.
    A niby jaki miałbym cel w obronie Liwiusza?
    Zerknij w wolnej chwili do początku tej dyskusji to wyjść powinno Tobie że włączyłem
    się w momencie gdy padło stwierdzenie że komornik powinien badać własność w momencie
    zajęcia. Ja uważam ze w moment zajęcia nie ma szans na zbadanie własności jeśli
    dłużnik twierdzi że dana ruchomość jest nie jego a komornik powinien ją zająć i
    później jest czas na sprawdzenie kto jest właściciele faktycznie. Samo stwierdzenie
    dłużnika "to nie moje" jest dla mnie zbyt mało wiarygodne aby odstąpić od zajęcia.

    >Skoro nie masz, to w czym problem - zgadzamy się. Zajął nieswoje
    > niech płaci - normalna sprawa.

    Ano właśnie