    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik z Mławy cd.
    Date: Sun, 3 Sep 2017 11:30:39 +0200
    <oo9n54$bmd$1@node2.news.atman.pl> <ooa6nk$l7l$1@node1.news.atman.pl>
    <oob47a$2qe$11@node2.news.atman.pl> <oobcsf$ptg$1@node1.news.atman.pl>
    <oobd4n$puo$2@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <ooevjt$ijf$2@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <oof5d0$h1n$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>

    W dniu 03.09.2017 o 11:18, Kris pisze:

    > Z drugiej strony jest wierzyciel(biedna matka szóstki dzieci którym tata alimentów
    nie płąci;)) który naciska aby komornik próbował

    Z trzecie strony większość złodziei ma rodzinę do wykarmienia... Żaden
    argument. Od tego jest pomoc społeczna, a nie okradanie przypadkowych
    ludzi.

    > Są od tego odpowiednie organa żeby taką działalność przerwać

    Ale co przerwać, skoro zajebywanie nieruchomości przypadkowym ludziom
    jest zgodne z prawem. Przecież nawet przyjechała policjia i stwierdziła,
    że oni tam nic do roboty nie mieli.

    > A słyszałeś żeby masowo
    >
    > Dopuścić nie ale wyeliminowąć takich obcinających jest chyba dobrym pomysłem?

    Dokładnie tak samo jak komorników co im się nieswoje do rąk przykleja.
    Zresztą o tym właśnie mówi ten wyrok.

    > A to zgoda
    > Podobno mama jako wierzyciel mogłaby komornikowi nakazać zając auto i bar bo gość
    "włada"

    No podobno...

    > Ale aż tak daleko sie nie posunelismy póki co.

    No jak widzisz, mozna, ale jak przychodzi co do czego, to twoja matka
    długu nie odzyskała, a chłop z ciągnika za długi sąsiada wyskoczył. Tak
    to działa w praktyce.

    > Trochę nie halo jest jako przykład patologię, czy przestępczą działalność pokazywać

    Jak najbardziej tego. Bo jeszcze rok temu tego komornika bronili jako
    (również na tej grupie) jako praworządnego obywatela, wykonywującego
    zajebistą robotę w służbie społeczeństwa. A tymczasem to zwykły gangster
    był.

    > Aczkolwiek nie trudno wyobrazić sobie sytuację ze ten dłużnik z Mławy sąsiadowi
    swój ciągnik dał/zaparkował aby egzekucji uniknąć. Podobnie jak dłużnik mojej mamy.

    Nietrudno też sobie wyobrazić, że dłużnik swój samochód "sprzedał"
    tobie. Dawaj kluczyki!

    > A czy ja w tej kwestii miałem inne zdanie?

    No chyba masz - bo pisałem to pod postem Liwiusza, a ty przybiegłeś go
    bronić. Skoro nie masz, to w czym problem - zgadzamy się. Zajął nieswoje
    niech płaci - normalna sprawa.

    Shrek