  • Data: 2017-09-01 12:34:58
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-01 o 12:30, RadoslawF pisze:

    > Właścicielowi zajętych i zlicytowanych pojazdów.

    > Odszkodowanie za niezgodne z przepisami zajęcie i zlicytowanie.

    Dlaczego za zlicytowanie, skoro jest droga do zwolnienia zajęcia?
    Odszkodowanie dla firmy za jej własne zaniechanie?

    > Po sprzedaniu cudzych przedmiotów też?

    No nie, przed. Przed licytacją jest czas na działanie, a nie po.

    > Bo to by znaczyło że teraz wierzyciel będzie dłużnikiem firmy
    > której auta zajął i sprzedał nadgorliwy komornik.

    Przed sprzedażą jest czas i droga do wyjaśnienia własności.

    > Czyli przepisy o egzekucji powinni zmienić bardziej niż to robią.

    Tym samym twoje wnioskowanie na podstawie nieistniejącego stanu
    faktycznego jest bezsensowne.

    --
    Liwiusz