  • Data: 2017-09-01 12:30:31
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-01 o 10:02, Liwiusz pisze:

    > Dla jakiej firmy?

    Właścicielowi zajętych i zlicytowanych pojazdów.

    > I za co ma zapłacić?

    Odszkodowanie za niezgodne z przepisami zajęcie i zlicytowanie.

    Kłócisz się, przekonujesz ludzi że nie mają racji lub się mylą
    a nawet nie wiesz w jakiej sprawie? To może wreszcie przeczytaj
    linkowany artykuł.

    > Koszty powództwa przeciwegzekucyjnego ponosi wierzyciel. W praktyce
    > wierzyciel dobrowolnie nakazuje zwolnić sporne pojazdy spod egzekucji,
    > jeśli się go o to poprosi.

    Po sprzedaniu cudzych przedmiotów też?
    Bo to by znaczyło że teraz wierzyciel będzie dłużnikiem firmy
    której auta zajął i sprzedał nadgorliwy komornik.
    Czyli przepisy o egzekucji powinni zmienić bardziej niż to robią.