  • Data: 2017-08-31 23:20:02
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris"

    > Zależy, część tak, a część nie.

    Co wg Ciebie się da zweryfikować w trakcie zajęcia?
    Właściciela samochodu? Swego czasu ponad rok jeździłem autem które kupiłem
    ale nie chciało mi się w wydziale komunikacji przerejestrować i w dowodzie
    rejestracyjnym były dane poprzedniego właściciela.
    ---
    No i czemu ktoś miałby sądzić, że jest twój ?

    Właściciela telewizora? Dwa lata temu teściu kupił telewizore ale ponieważ
    ja miałem jakiś imienny kupon zniżkowy do Eurortv to faktura i gwarancja są
    na mojr dane. Ale nie czuję się właścicielem tego telewizora bo należny on
    do teścia.
    ---
    A czemu ja miałbym tak samo sądzić ?

    Te dwa powyższe przypadki da się zweryfikować w trakcie egzekucji?
    ---
    Nie ma nawet czego weryfikować, jasne przesłanki kto jest właścicielem.
    Dzierżenie nie ma tu nic do wiatraka.