    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik z Mławy cd.
    Date: Thu, 31 Aug 2017 15:28:51 +0200
    <oo3n27$arh$1@node2.news.atman.pl> <oo4rar$efd$1@node2.news.atman.pl>
    <oo5hqn$vnc$2@node1.news.atman.pl> <oo5m21$4ss$1@node1.news.atman.pl>
    <oo8ksd$65v$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <oo8l5f$n2v$4@node1.news.atman.pl>
    <oo8lck$qpc$1@node2.news.atman.pl> <oo8mqd$n2v$7@node1.news.atman.pl>
    <oo8n4m$sea$1@node2.news.atman.pl> <oo8o28$n30$2@node1.news.atman.pl>
    <oo8odr$7c7$1@node1.news.atman.pl> <oo8p18$n2v$10@node1.news.atman.pl>
    <oo8pgk$8e0$1@node1.news.atman.pl> <oo8qau$vbb$1@node2.news.atman.pl>
    <oo8quc$vs1$1@node2.news.atman.pl> <oo8r8g$c2j$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <0...@g...com>
    <oo8stc$dp6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <b...@g...com>
    <oo91n0$n2v$18@node1.news.atman.pl>
    <c...@g...com>

    W dniu 31.08.2017 o 15:16, Kris pisze:

    > Ale w zdecydowanej większości przypadków komornik też Twojego auta czy laptopa
    fizycznie nie zabierze. Będziesz miał możliwość dalej ich używać i w międzyczasie
    sprawę wyjaśnić.

    Po pierwsze nie satysfakcjonuje mnie "w zdecydowanej większości". W
    zdecydowanej większości to w ogóle nie będę miał pecha komornika
    spotkać. Podobnie jak jest duża szansa, że samochodu też mi nikt nie
    ukradnie, ale domagam się, żeby dalej pomomo tej nikłej szansy kradzież
    była karalna. W państwie prawa nie powinno być takich sytuacji i właśnie
    SN to potwierdził. Po drugie - mogę chcieć sprzedać, mogę chcieć
    wyjechać na urlop (na przykład tym samochodem - wolno mi zagranicę
    zajetym przez komornika?) a nie ciągać się po sądach.

    BTW - pojawiło się już to pytanie kilakrotnie - moze wyważamy otwarte
    drzwi - wie ktoś jak jest za granicą?

    > Udowodniłeś ze auto i laptop były Twoje nie dłużnika to zwalniamy je z zajęcia.
    > A przypominam ze ciągle mogłeś z nich korzystać. Jedyny feler to nalepka na
    laptopie;)

    No to nie ma problemu - niech się komornik z poszkodowanym dogadają co
    do odszkodowania za ten "feler" a jak nie bezie zgody to niech sąd
    ustali kwotę, z której komornik ma wyskoczyć - wystarczająco uczciwie?

    Z tym, że jest jedno ale - pamiętam, że u chłopa z Mławy to policja była
    i jakieś zdjęcia traktora na lawecie widziałem...

    Shrek