eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
  • Data: 2015-03-16 19:43:13
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 15 marca 2015 23:46:17 UTC+1 użytkownik animka napisał:

    > To Ty nie wiesz, że na kogo by ludzie nie głosowali to i tak wyjdzie na
    > to co ma wyjść? Po trupach, po trupach....
    >

    > --
    > animka

    Skoro tak uważasz animko...

    Widzisz, ja mam tę komfortową sytuację że jeżeli zmieni się na lepsze to będę miał
    satysfakcję że przyczyniłem się do tych zmian (wskazując co należy zmienić) a
    przynajmniej że stało się tak jak chciałem. Jeśli natomiast nic się nie zmieni to
    zrozpaczony znajdę pocieszenie w tym że na braku zmian zarobię. ;)
    Większość ludzi nie ma tak dobrze, jeżeli na wstępie przyjmą że nic nie warto robić
    to za chwilę zapłacą za swój wybór.