  • Data: 2002-08-04 15:59:50
    Temat: Re: Komornik mnie sciga... :(
    Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Krajewski wrote:
    > Wybacz, ale połamane kości nie są przyczyną nie zapięcia pasów tylko
    > spowodowania wypadku przez nieuważnego kierowce. Inaczej mówiąc

    Nie. Są przyczyną niezapięcia pasów. Bo ludzie uderzają wtedy kolanami
    w przednią deskę lub w siedzenie przed sobą i wybijają potwornie stawy,
    łamią kości.

    > całkowity zakaz poruszania się samochodami przyczyniłby się do jeszcze
    > mniejszej liczby poszkodowanych, tylko czy aby o to nam właśnie chodzi.

    Nie, nie chodzi nam o to, lecz o zmniejszenie skutków jeżdżenia samochodami.

    > To, że pokrywasz koszty leczenia lekkomyślnego kierowcy jest
    > wynikiem kolejnego przymusu państwowej służby zrdowia, a to już osobna

    Nie. To, że pokrywam koszty leczenia jest wynikiem społecznych rozwiązań
    zabezpieczających ludzi, bazujących na statystyce.

    [..]
    > zbawienny wpływ, czyż nie o to Ci chodziło?

    Od kiedy to śmierć człowieka ma zbawienny wpływ na ekonomię społeczeństwa?

    > Równie dobrze można narzucić obowiązek zakładania kasków narciarzom,
    [..]
    > kosztuje corocznie leczenie połamanych rąk i nóg owych narciarzy? A
    > kto dba o swoje zdrowie, kask podczasz zjazdów na nartach zakłada...
    > i JEŹDZI OSTROŻNIE !

    I co te kaski pomogą na połamane ręce i nogi?

    > Jest to jakiś pomysł na kolejną ustawę nakładającą obowiązek wożenia
    > ze sobą nożyczek do rozcinania pasów "bezpieczeństwa". Nożyczki [..]

    Jest to pomysł dla tych co mają fobie przed nierozpięciem się pasów.

    > ps. "GŁOS SZCZECIŃSKI" 2 sierpnia 2002: "W środę popołudniu
    [..]

    Na tym poziomie intelektualnym to możesz sobie "dyskutować" ze swoją papugą.
    Ja w tym udziału brać nie będę.
    Pasy nie są remedium na wszystkie wypadki, są sposobem na ograniczenie
    ich skutków.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0_700.htm