  • Data: 2013-12-07 01:13:07
    Temat: Re: Komornik do niewłaściwej osoby
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 6 Dec 2013, Adam Wysocki wrote:

    > Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > Zebrałem Wasze pytania. Poniżej odpowiedzi tej dziewczyny.
    >
    > Q: Czy pismo było adresowane do rodziców, czy do dłużnika, a rodzice je
    przeczytali?
    > A: Pismo było adresowane do dłużnika.

    Czyli można podejrzewać złamanie tajemnicy korespondencji, jak
    ktoś pisał. Znaczy lepiej nie pamiętać o takim szczególe ;)

    > Q: Czy Kowalski jest wymeldowany?
    > A: W tym mieszkaniu są zameldowani tylko rodzice.

    Zakładając że uprawniona osoba (właściciel) to SPRAWDZIŁ.
    Żeby nie było: daaawno temu, ze dwa spisy powszechne ;), taki brak
    sprawdzenia ujawnił mi się właśnie przez to, że spisujący coś tam
    sobie oglądął i mruczał tudzież skomentował na temat liczby
    zamieszkujących. Okazało się, że nikt nie wiedział, że była
    niewymeldowana osoba.

    > Q: Co jest zapisane w księgach wieczystych na temat obciążenia nieruchomości?
    > A: Nie wiem...

    No to już dostałeś link :)

    > Q: Czy nieruchomość była kupiona od komornika?
    > A: Nieruchomość była kupiona od poprzedniej lokatorki.

    Niemożliwe. Lokator to ktoś kto ma "tytuł prawny" *inny*
    niż własność, więc z definicji nie może sprzedać mieszkania :)

    > Q: Czy w chwili sprzedaży istniał już ten dług?
    > A: Dług chyba dotyczy nabranych kredytów przez tego faceta, ale pewności nie mam.

    Jak sprawdzenie KW (w linku od Andrzeja) nie wykaże nic
    w obciążeniach, to jest to *jego* dług, a nie dług
    związany z mieszkaniem.

    pzdr, Gotfryd