  • Data: 2004-05-11 14:49:00
    Temat: Re: Komornik + Grzywna + mBank
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 11. maja 2004 15:37 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane scx:

    > To ja nie będę ryzykował i zrobię tak:
    > 1) wypłacę w bankomacie 300 zł
    > 2) pójdę do okienka obok i wpłacę te 300 zł na odpowiednie konto.
    > [ale bzdura]

    Bzdura, bo w efekcie dostaniesz potwierdzenie tylko nieco trudniejsze do
    sfałszowania od wydruku z mBanku.

    Ale masz rację, przez betony z niektórych urzędów taka piecząteczka jest
    odbierana jako coś godnego uwielbienia. Dla celów sądu możesz więc tak
    zrobić. Ale na przyszłość pamiętaj, że to nie ma sensu i nie wymagaj od
    swoich dłużników takich potwierdzeń, ale uznawaj za dowód fakt wpłynięcia
    pieniędzy na konto.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)