  • Data: 2012-10-31 12:25:12
    Temat: Re: Komórka jako środek trwały?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 31 Oct 2012, Wojciech Bancer wrote:

    > Przy zmianie zamieszkania okazało się (po pół roku), że US
    > i owszem dostał moje dane - te które podałem na VAT-R. TYLKO.
    > Wszystkie dane wprowadzone wówczas na EDG-1 *wcięło*. Nie ma.

    No cóż, "jedno okienko" było spektakularne :]
    Z drugiej strony, żadna konstrukcja nie zabezpieczy przed
    mieszanką nadgorliwości i niedopatrzenia, również jakby
    przepis nie zawierał luki.

    > Skutkiem czego US wprawdzie wiedział gdzie mieszkam, ale nie
    > wiedział gdzie prowadzę działalność (główny adres), gdzie
    > mam księgową. I wielu innych rzeczy nie wiedział. ;)

    Przynajmniej mógł wezwać celem wyjaśnienia, akurat US
    i akurat *to* - lubi ;)

    > Więc pytanie: jak *skutecznie* powiadomić wszystkie urzędy
    > o zmianach jest jak najbardziej na miejscu :)

    "Wszystkie" się nie da :(
    Konkretnie skarbówki w przypadku który opisujesz, dość
    prosto: powiadamiając oba urzędy.
    Bezpośrednio, nie przez UM.
    Mimo że przepis nie nakazuje :]

    pzdr, Gotfryd