  • Data: 2008-05-12 18:37:00
    Temat: Re: Kominek
    Od: "grim" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Wezwany do odpowiedzi doprecyzowuję :D:

    -Zamówiłem wykonanie kominka w firmie X, nie interesowałem się zakupem
    żadnego z jego składników. Wszystko należało do wykonawcy. Wykonawca
    dostarczył tylko kartę gwarancyjną i ulotkę z opisem obsługi wkładu
    kominkowego.

    -Wykonawca zgodził sie doprowadzić doprowadzenie powietrza za dodatkową
    opłatą , ale dopiero po moim wezwaniu go do usunięcia usterki. Wcześniej nie
    informował mnie o takiej konieczności. Potrzeba doprowadzenia powietrza
    wyszła w trakcie użytkowania.

    - Dusimy się z baraku tlenu

    -"AFERA KOMINKOWA" zatacza coraz większe kręgi, dziękuję wszystkim minus 1
    za udział.

    -Arek nie pieprz bez sensu, zaczynam podejrzewać, że to ty budowałeś ten
    kominek. Dawniej tacy jak ty mnie wkurzali teraz na szczęście tylko bawią.
    Masz widzę następujący problem: sam wymyślasz okoliczności, przyjmujesz
    je za fakt i wydajesz wyrok.
    Policjant, prokurator, sędzia i klawisz w jednym.

    Pozdrawiam!