  • Data: 2008-05-12 18:09:04
    Temat: Re: Kominek
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Alek napisał:
    > Użytkownik "Mikaichi" <m...@v...pl> napisał

    > W instrukcji nie będzie jeszcze wielu innych rzeczy.

    I dlatego nie mozna zakladac, ze zleceniodawca zna sie na wszystkim.

    > Przynajmniej nadzór musi być osobny, inaczej będzie fikcją.

    Tak, dobrze by bylo. Inna sprawa, ze to zalezy od podejscia. Dla mnie ja
    jestem nadzorem i nie wypuszczam baboli, bo lnie to - rymujac - boli. A
    ktos tam od kominkow moze polecic kogos od nadzoru - i bedzie to wujek
    stryjeczny szwagra zony i juz nadzor nie bedzi enadzorem...

    > A ty wolisz, żeby głupota się pleniła i zyskała status normy?

    Ja wole robic to, na co mam wplyw. Jesli napisze instrukcje "kawa w
    podawanych kubkach jest goraca, grozi poparzeniem" to byc moze kilku
    glupkow si eni epoparzy.

    Wole to niz stac z boku i patrzyc jak sie glupki parza i smiac sie "alez
    ty jestes glupi, poparzyles sie kawą"

    > Normalny człowiek musi mieć choć trochę rozsądku, nawet prawo
    > odwołuje się do tej kategorii.

    A konkretnie? Jakis przepis o minimalnym wymaganym IQ obywatela?

    > Bogu dziękować nasze prawo
    > nie jest w tym względzie podobne do amerykańskiego i niech
    > tak zostanie.

    Prawo ma sie dostosowywac do rzeczywistosci. Jesli rzeczywistosc okaze
    sie pelna glupkow na modle amerykanska, trzeba prawo dostosowac.

    > A głupków, którzy nie rozumieją że gorące parzy, należałoby
    > ubezwłasnowolniać i zamykać żeby sobie krzywdy nie robili.

    Ja jestem za tym, zeby najpierw wylapac i ubezwlasnowolnic "medrkow"
    ktorzy chca wylapac i ubezwlasnowolnic "glupkow".