  • Data: 2007-01-04 18:09:54
    Temat: Re: Kolizja samochodowa - kto winny ?
    Od: "mirekk" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:enjfhm$orr$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > To żeśmy sobie pogadali.
    >
    > A w konkretnym wypadku to za mało faktów be zdecydować. Ale ja raczej
    > skłaniałbym się do swojego stanowiska.

    W tym przypadku było tak:
    Ja też ostro hamowałem ale niestety brakło parę
    centymetrów. Golf miał hak który rozwalił mi przód, a jemu nic się nie
    stało z tyłu bo przód miał i tak rozbity.

    I w tym przypadku, gość nie zachował bezpiecznej odległości od hamującego
    pojazdu i nic tu nie jest w stanie usprawiedliwić tego!

    AMEN:)

    mk