  • Data: 2003-02-25 10:54:34
    Temat: Re: Kolizja-oswiadczenie o przyznaniu sie do winy
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pośpiech" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b3fh29$j5t$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > "W tym momencie uslyszalem pisk opon i poczulem uderzenie
    > w bok samochodu."

    Sformułowanie " w tym momencie" dla mnie jako sędziego oznacza że skręcający
    miał wyprzedzającego na lewym pasie nieco z tyłu.

    .
    > Poza tym przetarł mu prawie cały bok jeszcze hamując, więc nie sądzę, żeby
    > jechał wolno.

    Błąd logiczny. Najpierw było hamowanie a potem przetarcie ( uderzenie).Twój
    sąd co do prędkości się w sprawie nie liczy.Liczą się fakty.Jedyna relacja z
    kolizji nic nie mówi o predkości ani o sladach hamowania.Gdyby coś takiego
    było to obwiniony ( czyli kierowca sam.skrecajacego)na pewno tej deski
    ratunku(przed karą) by sie chwytał.

    > Aha ... i nie do końca wskazują one winę picu.

    Dla Ciebie nie. Na szczeście to inni decydują.

    > Sądzę jednak, że będąc na miejscu wypadku doszłoby wiele innych
    > okoliczności, które moznaby wziąć pod uwagę, więc dyskusja tak naprawdę
    > jest jałowa nie znając detali.

    Znamy tyle szczegółów ile znamy i na nich opieram swój sąd.

    > samo jak sam picu wykonać manewr zbyt szybko.

    Gadasz jak baba na targu .
    Koleś MÓGŁ jechać: za szybko,bez prawka, pijany, bez świateł itp.Ale tego
    nie ma w żadnym poście.
    Za to picu NAPEWNO :nie zasygnalizował prawidłowo manewru i zajechał drogę
    wyprzedzającemu go samochodowi.
    Zresztą-odbieram świadkowi głos;)))

    Pozdr
    Leszek