  • Data: 2006-08-14 17:48:45
    Temat: Re: Kolizja drogowa a odzyskanie pieniedzy z ubezpieczenia
    Od: "stayheavy" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Slawek" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ebq7lh$e45$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Oględziny to Ci może zrobić Twoja firma i założyć tzw. komisarkę awaryjną.
    > To, że zarejestrują szkodę jako "obcą" lub "przechodnią" jak zwał tak zwał
    > to nie oznacza, żą muszą płacić. Może powiedz im, że potrzebujesz
    > wyremontować auto i chodzi Ci o udokumentowanie uszkodzeń. Jak będziesz
    > miałproblem to wal do osoby nadrzędnej naczelnika lub kierownika.
    > Co prawda wykupiłeś u nich ryzyko OC ale jak ich klient powinieneś
    > przynajmniej uzyskać fachową pomoc.

    Z ta fachowa pomoca to wlasnie nie jest to takie proste jak sie wydaje.
    Ogolnie odnioslem wrazenie jakby chcieli sie mnie pozbyc, bo przeciez nie
    bylem sprawca wypadku wiec dlaczego oni maja placic? Jedyna rade jaka
    uzyskalem to byla wlasnie ta by udac sie do drogowki i uzyskac informacje
    kto wczesniej ubezpieczal winnego kolizji. Pomijam juz kwestie ze skoro
    jutro swieto, to jedyna osoba pracujaca dzisiaj w drogowce to policjant
    przyjmujacy zgloszenia...Jakas paranoja. Czlowiek cale zycie placi to na to
    to na tamto, a jak potrzebna jest pomoc ( ktora sie w koncu jasno nalezy )
    to kazdy umywa rece.

    Zeby nie tworzyc oddzielnych postow odpowiem od razu na pytanie zadane kilka
    watkow wyzej: szacowna firma w ktorej mam wykupione OC to HDI Samopomoc.
    Jesli ich dzialania w dalszym ciagu beda polegaly na splawianiu mnie, to
    chyba warto zaplacic za ubezpieczenie kilka groszy wiecej i nie przejechac
    sie w potrzebie.

    Czy jesli w mojej firmie ubezpieczeniowej wykonaja mi ogledziny z racji tego
    ze chcialbym auto wyremontowac to dokumentacja powstala podczas wyceny strat
    bedzie wazna w firmie ktora ostatecznie bedize musiala zaplacic za straty?

    Pozdrawiam,

    stayheavy