  • Data: 2007-01-06 12:53:44
    Temat: Re: Kolizja drogowa
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Z faktu, że mieszkasz w danym kraju i obowiązują cię wszystkie przepisy tego
    > kraju bez względu na to czy je znasz, czy nie.

    wiesz, znać się na czymś, a stosować się do ogólnie przyjętych zasad to duża różnica

    > To tylko twój problem.
    > W kazdym przypadku ani policjanci ani sąd za bardzo by się faktem twojej
    > nieznajomosci prawa nie przejmowali.

    czyli jako pieszy mam obowiązek znać w szczególności:
    - obowiązujace prędkości w terenie zabudowanym i poza nim
    - zasady dopuszczenia samochodu do ruchu
    - zasady włączania się samochodów do ruchu
    - itp itd.
    Nie sądzisz, że to co piszesz jest idiotyzmem?