  • Data: 2007-01-01 22:32:15
    Temat: Re: Kolizja drogowa
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "mirekk" <m...@a...pl> wrote in message
    news:enbfc0$o8c$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Chodzi o to, że wsiadając do taxi zdajesz się całkowicie na prowadzącego
    > (możesz mu tylko wskazać jaką trasą ma jechać) on odpowiada za Twoje
    > bezpieczeństwo. To chyba wszystko tłumaczy?

    Nic a nic. Wysiadając z taksówki masz to zrobić w taki sposób, żeby nie
    stawrzać zagrożenia dla innych uczestników ruchu.
    W tej kwesti kluczowym akurat będzie czy wysiadający otworzył drzwi
    gwałtownie tuż przed wyjeżdżającą druga taksówka i czy też drugi taksówkarz
    zdawał sobie sprawę z tego, że za chwile z taksówki przed nim może wysiąść
    pasażer i jak blisko był tego drugiego samochodu.

    > Możesz powiedzieć, że kierowca dał Ci sygnał do wysiadania!

    Jasne. Daję ci sygnał do wyskoczenia przez okno.
    Już. Skacz.
    Od myslenia cię to jednak nie zwalnia.

    > Mogę być chory, podpity, zdenerwowany itd. i to jest powodem mojej jazdy
    > taxi - nie muszę w tym momencie zwracać uwagi na przepisy.

    Ha ha ha ha ha. Dobry dowcip.

    >Stosuję się do wyjaśnień kierowcy, któremu płacę za kurs:-)

    Zastosuj się do wyjaśnień, nie tylko moich. Przestań głupoty pisać.
    na dodatek masz tą radę za darmo. Dziękować nie musisz.