  • Data: 2005-11-21 16:28:37
    Temat: Re: Kolizja
    Od: Mieczysław <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 21 Nov 2005 15:41:33 +0100, mariposa doux napisał(a):

    > To pewnie dlatego kierowcy zastawiaja rowerzystom drogi, sciezki,
    > przejazdy ;)
    Może nie na temat, ale podobna sprawa : jadę autostradą w Niemczech - trzy
    pasy, moja szybkość ok 170 km/h, jadę środkowym pasem i nagle widzę jak
    motocykl jedzie między mną a samochodem na prawym pasie oczywiście
    wyprzedzając mnie - i jak to potraktować ?
    Ja to traktuję jako głupotę i bezmyślność ... i slusznie nazywa się
    motocyklistów jako "dawców narządów". W naszym kraju o takich szybkościach
    raczej nie ma mowy ... ale widząc rowerzystę przeciskającego się obok
    kolumny sto samochodów mam wrażenie że z własnej woli staje się on "dawcą
    narządów". Jeżeli nie chce nim zostać *ON* powinien zachować szczególną
    ostrożność.

    --
    Mieczysław
    ----