  • Data: 2010-05-08 14:11:05
    Temat: Re: Koleżanka zgubiła weksel
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:hs3935$4ci$1@news.onet.pl mi
    <m...@o...pl> pisze:

    > Ogólnie masz rację co do krytycznej oceny, ale ja bym ją sformułował o
    > wiele słabiej. Z kilku powodów. Pierwszym jest wyrządzenie szkody
    > wyłącznie samej sobie, a co jak co, uważam to za jej nieograniczone prawo
    > i nic nam do tego. :)
    Jeśli _tylko_ sobie to się całkowicie z tobą zgadzam.
    Tylko takie zjawisko występuje - IMHO - incydentalnie.

    > Po drugie: Nie lubię nawyku zniewolonego społeczeństwa, które w odruchu
    > odnosi się krytycznie (tak oględnie to nazwę) do innych szarych ludzi gdy
    > jest mało odważnych jest do postawienia się potężniejszym.
    Nie jestem specjalnie inteligentny i z tego powodu nie bardzo rozumiem o co
    ci w tym zdaniu chodzi.
    Zniewolone społeczeństwo, które w odruchu (odruchu czego?) odnosi się
    krytycznie? To nie wolno krytykować?
    Mniemałem, że to właśnie w zniewolonym społeczeństwie tłumiona i zwalczana
    jest krytyka.

    > I otóż chodzi - nie widzę powodu do krytyki szaraka, ma prawo być głupim
    > czy nierozważnym, nic nam do tego jeśli wyrządza szkodę tylko sobie. Jest
    > wiele ważniejszych spraw do krytyki i działania.
    Nikomu prawa do bycia idiotą nie usiłuję odebrać.

    --
    Jotte