  • Data: 2005-11-26 08:06:18
    Temat: Re: Kolejny policjant aresztowany
    Od: "Leszek" <l...@h...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <gkruk@NO_SPAM_tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:dm7pug$fio$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Aaaa ! Bandziory go pomówili? Coś mi to przypomina ...
    > To czemu od razu pan nie napisał, że pan o wszystkim wie od dawna? To pewnie
    > ten "Kowalski"...

    Gdybys potrafił popaprańcze czytać ze zrozumieniem tekst w języku polskim a nie
    onanizował się przy czytaniu własnych smętów to zauważyłbyś że:

    "Najważniejszy chyba dowód - w czasie okazania w komendzie policji w
    Nowym Tomyślu Dariusza B. spośród kilku funkcjonariuszy bezbłędnie
    rozpoznał jeden z zatrzymanych wcześniej przestępców."