  • Data: 2014-02-07 12:58:21
    Temat: Re: Kolejny Pobieraczek
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.02.2014 09:42, WOJO wrote:
    > To akurat nie najszczęśliwszy pomysł - monitoring :)
    ...archiwizowany wstecz pol roku? :>

    > Też już raczej się nie zdarzają...
    ...no ale wlasnie sie zdarzyl...

    /ja teraz widze dwie otwarte sieci na jakies dwadziescia w zasiegu/

    > Wiedza zwykłego użytkownika nie ogarnia złamania/wykorzystania
    > zabezpieczeń routera, a profi nie będzie korzystał z tego wektora tylko
    > skorzysta z TORa.

    tyle teoria ;>

    > A nie jest domyślnie wyłączony?
    Jakis problem wlaczyc?

    Daj czterolatkowi swojego smartfona to nie uwierzysz, co moze wlaczyc :]

    Zamiast grac w angry birds......

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l