  • Data: 2011-01-20 09:29:47
    Temat: Re: Kolejne etaty
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:

    > Niepotrzebnie. Ty akurat wiesz skądś że facet, którego chcesz
    > zatrudnić gdzieś tam ma etat. Ale normalnie to nic ci do tego i nikt
    > ci się ze swoich zatrudnień opowiadać nie musi.

    Jak na skutek zmęczenia wsadzi gdzieś rękę i nie wyjmie całej,
    to obawiam się, że jak sprawę weźmie dobry prawnik, to oprze się
    na założeniu, że musiałem być świadom, że ten pracownik - skoro może
    przychodzić tylko popołudniami - gdzieś jest zatrudniony i powierzenie
    mu obowiązków wymagających skupienia i koncentracji
    w momencie kiedy ma on za soba już 8 godzin pracy jest działaniem
    nieodpowiedzialnym i będę współwinny. I moje wykręty, że myślałem,
    że do południa musi się wyspać albo np opiekować się
    zniedołężniałą babcią na niewiele się zdadzą.

    Chciałem się ustrzec takiego własnie przypadku, ale skoro prawnie
    nie ma przeciwwskazań....