eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu › Re: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
  • Data: 2020-01-08 08:52:02
    Temat: Re: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 7 Jan 2020 21:13:14 +0100, u2 napisał(a):

    > z tego co pisze w artykule, ostatnia adnotacja wskazuje, że był
    > kadrowcem, to najważniejszy etacik w totalitarnym ustroju, tylko zaufane
    > osoby mogą ten etacik objąć

    > i tak nieźle się nachapał

    Jest i dementi
    https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/corka-tade
    usza-staszczyka-jestem-dumna-z-mojego-taty/7xfl1ft

    "Mój tata pochodzi z Warszawy i jako młody chłopiec brał udział w
    Powstaniu Warszawskim. On i jego brat byli w Szarych Szeregach i o
    Staszczykach można dzisiaj przeczytać nawet w muzeum. Po wojnie nie
    mieli do czego wracać bo ich dom został zrujnowany. Mój dziadek - a
    jego ojciec - wyjechał do Szczecina i zakładał tam fabrykę Junaka.
    Wtedy też ściągnął tam mojego tatę - opowiada córka.

    Dalej relacjonuje, że po wojnie jej tata został najpierw przymusowo
    wcielony do wojska, a potem zatrudnił się Wojewódzkim Urzędzie
    Bezpieczeństwa Publicznego w Szczecinie - To był wtedy jeden z
    niewielu zakładów pracy. Najpierw był tam na stanowisku referenta,
    potem szkolił ludzi z obsługi broni, ale w końcu sam się zwolnił po
    niecałych czterech latach pracy. Następnie zatrudnił się w stoczni w
    Szczecinie i tam już pracował aż do emerytury - tłumaczy."

    Taaa ... jako kadrowy pracowal w tej stoczni, czy inaczej ? :-)

    A w 1980 strajkowal, czy donosil ?

    https://radioszczecin.pl/1,399472,byly-funkcjonarius
    z-ub-z-konferencji-grodzkiego-

    J.