eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoleje Mazowieckie, remont tunelu, zastepcza komunikacja, wezwanie do zaplaty › Re: Koleje Mazowieckie, remont tunelu, zastepcza komunikacja, wezwanie do zaplaty
    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Koleje Mazowieckie, remont tunelu, zastepcza komunikacja, wezwanie do
    zaplaty
    Date: Mon, 31 Jul 2006 10:33:18 +0200

    > To fakt, zastępczą komunikację kolejową realizuje MZA

    W regulaminie MZA jest przepis, mowiacy o tym, ze w przypadku awarii srodka
    transportu podrozny ma prawo na podstawie tego samego biletu kontynuowac
    podroz ta sama trasa. Na glupiochlopska logike wydaje mi sie, ze w sytuacji,
    gdy jest umowa pomiedzy MZA a tymi kolejami regionalnymi, oraz w sytuacji
    gdy awaria trasy (tunel) uniemozliwia przejazd ta sama trasa, podrozny ma
    prawo kontynuowac podroz innymi srodkami jednej ze stron umowy (na podstawie
    zakodowanego na kartcie miejskiej biletu) do swojego docelowego miejsca
    podrozy. Jezeli nie mam racji - to prosze mnie poprawic :-)

    Pozdrawiam,

    Tiger