eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoleje Mazowieckie, remont tunelu, zastepcza komunikacja, wezwanie do zaplaty › Re: Koleje Mazowieckie, remont tunelu, zastepcza komunikacja, wezwanie do zaplaty
  • Data: 2006-07-31 05:47:36
    Temat: Re: Koleje Mazowieckie, remont tunelu, zastepcza komunikacja, wezwanie do zaplaty
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30 Jul 2006 13:50:08 -0700, m...@g...com napisał(a):

    > Niby autobus miejski(zajezdnia
    > Kleszczowa),

    To fakt, zastępczą komunikację kolejową realizuje MZA

    > zadnej informacji w srodku, ze jade nielegalnie,

    A tablica z przystankami ? Na tablicach jest info, ze komunikacja kolejowa,
    ta tablicach nie ma numeru linii autobusowej, więc jako warszawiaka powinno
    cię to zdziwić.
    Powinno cię też zdziwić, że nie ma żółtych kasowników, co prawda nie ma
    obowiązku zbliżania karty miejskiej przed każdym przejazdem ale chyba jest
    takie zalecenie (dla celów statystycznych).

    > Jaka szansa na uwzglednienie reklamacji?

    Obawiam się, ze żadna z wyzej wymienionych powodów.

    > Czy to ze nie poinformowano mnie o 50% znizce przy zaplacie
    > natychmiastowej
    > Jak sie ma 14 dniowy termin do zaplaty a 3 miesieczny okres
    > przyslugujacy na reklamacje
    > (Dz. U. z dnia 7 marca 2006 r. Nr 38, poz. 266)?
    > Jak wygladaja sprawy windykacyjne w KM, tzn. czy przejmowac sie
    > sprawa czy olac bo i tak nie scigna mnie?

    Sprawy windykacyjne w KM podobnie są załatwiane jak w ZTM

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net