    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Koleiny i wypadek...
    Date: Sun, 29 Jan 2006 23:09:50 +0100

    Olgierd napisał(a) w wiadomości: ...
    >Osoba przedstawiająca się jako *PiotRek* stuknęła w klawisze i oto co
    >powstało:

    >A, fakt, omskło mi się.
    >Tak czy inaczej IMHO dachowanie było przez faceta jeśli już, nie
    >koleiny.

    Zwolennicy szukania winnych wszędzie tylko nie w osobie sprawcy równie
    dobrze mogą oskarżać producenta asfaltu, że taki słaby (czhyba, że koleiny
    śniegowe...), przez tych co go wylewali, przez producenta alkoholu, przez
    sprzedawce alkoholu,...
    Zastanawiam się jaką indoktrynację trzeba było zaaplikować, żeby zamiast
    od sprawcy (pieszego, nieistotne, czy był pijany - to kwestia KK) próbować
    dochodzić odszkodowania od innych. Ale to niestety staje się powszechne.

    Arek