    From: Jakub Urbaniak <k...@s...slupsk.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [Kodeks Cywilny] Nieuczciwy sprzedawca
    Date: Sun, 20 Apr 2003 08:43:53 +0000 (UTC)

    wrote:

    > Ile to trwało? Tj od złożenia reklamacji po odpowiedz na nią?
    > Czy jest pisemna odmowa?

    Jego szczescie, ze wyrobil sie w ciagu 14 dni. W sumie nic dziwnego, bo
    podejrzewam, ze na te buty nawet nie spojrzal, ale stwierdzil, ze nie
    widzi by byly rozklejone. Razem z butami przyslal pismo, ze reklamacja
    zostala rozpatrzona negatywnie, bo nie zauwazyl rozklejonego buta.

    A to "MZ" co oznacza ?

    --
    Pozdrawiam !

    Jakub Urbaniak, k...@s...slupsk.pl