  • Data: 2006-01-31 10:45:33
    Temat: Re: Klka pytań dot. wspólnoty mieszkaniowej
    Od: "lesiu" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Czy któryś z właścicieli (albo grupa właścicieli) może zwołać takie
    >zebranie

    Art. 31. Zebrania właścicieli:
    b) zwoływane są na wniosek właścicieli lokali dysponujących co najmniej
    1/10 udziałów w nieruchomości wspólnej przez zarząd lub zarządcę, któremu
    zarząd nieruchomością wspólną powierzono w sposób określony w art. 18 ust.
    1.

    a co jeśli zarząd tego nie zrobi?!

    >Czy jeden właściciel może innemu udzielić pełnomocnictwa ... ?

    W ustawie nie ma nic na ten temat (no w każdym razie ja nie znalazłem :-( )

    >Jak wygląda sprawa w przypadku, gdy na zebranie nie stawi się "więcej niż
    >50 % udziałów"

    W ustawie nie znalazłem punktu który by o tym mówił.

    Reasumując: bardzo dziękuje za odpowiedź, ale dalej nie znam odpowiedzi na
    te pytania

    pozdrawiam
    lesiu
    http://bykom-stop.avx.pl/