  • Data: 2007-11-19 23:28:01
    Temat: Re: Klasa ekonomistów - minister bez polskiego obywatelstwa
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:dHl0j.57$Bt.11@newsfe4-gui.ntli.net...

    > No tego to mi przypominac nie musisz.
    > Cala zabawa polega na tym, by mniejszosc zyla z pracy wiekszosci:)

    > Sluchaj, to ze Polakow okrada sie jawnie wmawiajac narodowi, ze tak
    > wlasnie wyglada demokracja, mi mowic nie musisz. Ja to widze, az za
    > dobrze.
    > Ale pamietaj, ze najniebezpieczniejszym przeciwnikiem jest ten co nic nie
    > ma:) Bo taki ma tylko zycie do stracenia, a bogady, ma troche co moze
    > stracic, prawda?:)
    > Dlatego, UE nie bedzie robic dobrze polakom bo ich kocha tylko by dbac o
> [...]

    Powiem krótko, Anglicy, Amerykanie, Zydzi chcą wyssać Polskę jak się da,
    Niemcy natomiast mają inne cele w Unii, odwieczne "Drang nach Osten". Robili
    to w trakcie rozbicia dzielnicowego, i wracają do tego teraz, metodami
    "pokojowymi". I dlatego inwestują w polityków, których wyszkolili i
    ulokowali w Polsce u władzy.

    boukun