  • Data: 2007-11-19 23:52:32
    Temat: Re: Klasa ekonomistów - minister bez polskiego obywatelstwa
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiem krótko, Anglicy, Amerykanie, Zydzi chcą wyssać Polskę jak się da,
    > Niemcy natomiast mają inne cele w Unii, odwieczne "Drang nach Osten".
    > Robili to w trakcie rozbicia dzielnicowego, i wracają do tego teraz,
    > metodami "pokojowymi". I dlatego inwestują w polityków, których wyszkolili
    > i ulokowali w Polsce u władzy.

    To, ze "swoich" sie montuje na stanowiskach decydenckich to sprawa stara jak
    polityka:))
    Popatrz na PO, PiS czy SLD czy jak to sie teraz zwie. Niezastanawialo ci
    nigdy skad maja tyle pieniedzy na kampanie, na plakty spoty ect. Popatrz dla
    kontrastu na np. taka skonczona politycznie samoobrone... bidota az piszczy,
    goscie nie sa w stanie wyplacic sie z kampani wyborczej a i tak byla cienka
    jak dwa zlote:) A przecie wg. mediow uchodzili za najzamorzniejsza partie w
    sejmie!!! Zwlaszcza w porownaniu do kaczora ktory ponoc taki bedny, ze nawet
    konta nie ma w banku.... (samoobrona to tylko jako przyklad).
    Od mniej wiecej 4 lat dazy sie w Polsce do polaryzacji sceny politycznej,
    oczywisce robi sie to sztucznie przy udziale poteznych zasobow finansowych.
    Masz obecnie dwie partie wiodace niby prawicowo-liberalna Po i lewicujaca
    (niby) solidarnosciowa PiS plus przystawki w formie SLD i PSL-u ktory
    ostatni raz jest w sejmie...
    PO PiS czyli niedany AWS-UW. Wszystkich przeciwnikow wykonczono politycznie
    i finansowo. Tak naprawde chodzi o to bys wybieral negatywnie, czyli za 4
    lata masz zaglosowac na PiS bo PO jest be i pozniej na zmiane...
    Przymiarki do tego byly juz za rzadow Buzkoludow, problemem stala sie
    wspomniana samoobrona, ktora ni z tego ni z owego 6 lat temu urosla na
    trzecia partie w sejmie!!!
    Po tragicznych rzadach AWS-UW (solidarnosc odpadla razem z UW - liderzy
    utworzyli platforme ratunkowa) oraz kontynuacji tej samej lini przez SLD
    (SLD 6 lat tamu osiagnelo wynik prawie 40%!!! to pokazuje frustracjie narodu
    po rzadach buzkowych) Samoobrona slusznie jak wowczas (dwa lata temu)
    Lepper mowil idzie po wladze....
    Jeszcze w lutym (w roku wyborow) sadaze przedstawialy walke o palme
    pierszenstwa miedzy PO a Samoobrona. Niektore sadarze dawaly 1. miejsce
    samoobronie, wiekszosc PO.
    Zaistnialo realne zagrozenie, ze Samoobrona osiagnie wynik SLD z poprzednich
    wyborow (ok. 40%)!!!
    Dlatego zaczeto szukac czegos co zastapi samoobrone a z czym PO sobie
    poradzi. SLD odpadalo, ludzie byli wkurwieni, z kontynuacji lini buzkowych.
    Wybor padl na ledwo wowczas zipiacy PiS (w lutym mial ok 7%!!), rozdmuchano
    powolutku PiS z przyspieszeniem w maju, tak, ze na koniec maja juz nie
    samoobrona zagrazala PO ale PiS. Udalo sie, PiS klecil program na kolanie,
    75% sciagnieto ze stron samoobrony...hehehe.
    Troche PO sie jednak przeliczylo, bo niechec spoleczenstwa do parti
    liberalnych byla zbyt olbrzymia i nawet ze sztucznie nadmuchanym PiS-em
    liberaly przegraly.
    Kto wie, byc moze gdyby samoobrona wygrala wybory dwa lata temu, to bylo by
    inaczej.... choc trudno powiedziec.
    jedno jest pewne, takiego ministra rolnictwa jak Lepper jeszcze od 1989 roku
    nie bylo, otym mozna sie przekonac czytajac sprawozdania z debat UE w
    angielskich gazetach.
    Dzis PO wygralo, po 2 latach. Bylo to do przewidzenia, gdyz, kaczynscy sa za
    ciency na sprawowanie wladzy. O tym PO doskonale sobie sprawe zdawalo kiedy
    wybralo PiS jako zamiennik samoobrony. Malo, plan PO udal sie podwojnie...
    PO jest na czele wladzy oraz zlikwidowano samoobrone. Tego nawet Pftusk nie
    mog sobie zamarzyc:))
    Przegrali jak zwykle Polacy, ktorzy niestety dalej nabieraja sie na kolorowe
    opakowania....
    ps.
    AWS-UW a pozniej PO i PiS, SLD, Samoobrona, PSL oraz reszta lata mi kolo
    dupy, by nie bylo, ze symatyzuje z ktoras partia.