  • Data: 2007-11-18 08:26:47
    Temat: Re: Klasa ekonomistów - minister bez polskiego obywatelstwa
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja przeżyłem wymianę na euro w Niemczech i wiem jak to wyglądało. Z dnia
    > na dzień wszystko o kilkadziesiąt procent w górę. To będzie u nas tak jak
    > na

    Może po prostu od dawna ceny były mocno zaniżone i rynek to wykorzystał ?
    Słoweńcy mieli na to bardzo prosty sposób - masowe, medialne kontrole cen w
    okresie dwuwalutowości. Supermarket, który podniósł jednego dnia cenę cukru,
    gdugiego musiał ją obniżyć do mniejszej niż wyjściowa bo wieczorem został
    napiętnowany w "dzienniku".