    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kłamliwe praktyki w reklamach Orange DO WSZYSTKICH
    Date: Thu, 24 Jun 2010 12:42:31 +0200

    W dniu 2010-06-24 12:00, Tomaszek pisze:

    > Ano na ten przykład ja czytam umowy, bo lubię wiedzieć co podpisuje.
    > Oczywiście nie w salonie, w salonie tylko podpisuje, po to jest m.in
    > internet, że można sobie spokojnie w domciu pobrać PDF-a ze wzorem
    > umowy, w razie wątpliwości zapytać na pl.soc.prawo;) i wtedy wszystko
    > będzie jasne. A po podpisaniu to już tylko można kląć na czym świat stoi.

    Ale nie jest tu istotne, że ja podpisałem tą umowę. Chodzi o to, że
    Orange świadomie wprowadza w błąd - wejdź na ich sklep, doipero jak Ci
    kurier przywiezie umowę wyczytasz, że do wszystkich to nie do wszystkich.

    Dziś zadzwoniłem i chciałem zmienić na inny abonament - z zaznaczeniem
    DO WSZYSTKICH, powtórzonym 3x, dostałem kilka propozycji do wszystkich
    ale dopiero po dodatkowych pytaniach dowiedziałem się, że nie do
    wszystkich bo na zagraniczne numery nie.

    Teraz wiem, że takie pytanie dodatkowe muszę zadawać ale wcześniej
    kupując uznałem, że do wszystkich to do wszystkich a umowy nie czytałem.

    Pomińmy, że podpisałem coś czego nie czytałem, ale czy nie można zmusić
    Orange by zaprzestała podawać kłamliwą informację - DO WSZYSTKICH, skoro
    jest DO WYBRANYCH przez nich

    Ariusz