  • Data: 2010-08-12 17:08:14
    Temat: Re: Kino 3D
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    5...@n...neostrada.pl

    > To my mamy chyba inne wymagania, wyobrażenia i doświadczenia dotyczące
    > 3D.

    No nie wiem co ty chcesz od 3d oprócz tego żeby było trójwymiarowe.

    > A Freddy to tylko kawałek był w tym 3D. Sygnał do założenia ekularów
    > padał z ekranu w sposób bardzo czytelny. Kto o tym nie wiedział (tak jak
    > ja) to niepotrzebnie siedział w nich cały film.

    Serio siedziałeś w tych okularach cały film zanim zaczęła się końcówka
    3d? Nie zauważyłeś że jeszcze nie ma żadnego 3d?

    Jedna babcia się kiedyś skarżyła że nie wie co w tej telewizji ludzie
    widzą, tam nic ciekawego. A akurat leciał sygnał kontrolny, bo jeszcze
    nie zaczęli nadawać programu.

    Tak mi się jakoś skojarzyłeś ;)

    p. m.