    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kim jest pan Dr. G.K. Ph.D.? [ntg]
    Date: Sun, 14 Nov 2004 10:48:34 +0100

    Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

    > Kolejna prowokacja z pana strony.

    > nabijanie się w ten czy inny sposób jest obraźliwe. Jak widać niektórzy
    > ludzie tutaj nie mają poczucia humoru.

    Wiesz co? Ty jesteś po prostu za szlachetny, za mądry, za dumny i w ogóle za
    ( tu sobie wstaw, co chcesz), żeby się zadawać z takim motłochem, jak tu na
    grupie jest. Ale daruj sobie, nie mów o sobie "ludzie".

    W dodatku jesteś gotów obrazić się nawet za "dzień dobry" wypowiedziane ze
    zbyt niskim ukłonem...

    > Wygodniej będzie okradać i oszukiwać Polaków, gdy nikt nie będzie zgłaszał
    > pretensji.

    A, rozumiem, że złożyłeś odpowiednie zawiadomienie o okradaniu Polaków na
    ręce odpowiednich organów powołanych do ścigania ?

    > Niektórzy ludzie tutaj nie luzują.

    Którzy?

    Przyszły donosy z pogróżkami od TPSA na
    > ręce mojej żony - abonenta.

    Widocznie popełniłeś wykroczenie - miej odwagę zapłacić za błędy.

    > Ale nie po to aby mnie obrażano.

    Jak Cię widzą, tak Cię piszą - mnie tam nikt nie obraża.

    > Nie podoba mi się, gdy ludzie, którzy mnie obrażają zwracają się do mnie
    > na ty.

    Jest na to prosty sposób - unsubscribe pl.soc.prawo. Ja tak zrobiłam na paru
    grupach, które mi nie odpowiadały.

    --
    pozdrawiam
    Justyna