  • Data: 2004-11-15 21:20:33
    Temat: Re: Kim jest pan Dr. G.K. Ph.D.?
    Od: "Karol Poplawski" <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Karol Poplawski" <r...@y...com> napisał w
    > wiadomości news:4452.0000005b.4198b6d7@newsgate.onet.pl...

    > A czytałeś posty z ostatniego tygodnia tego wielonickowego popaprańca?

    Nie wiem o którego popapranca ci chodzi. Jezeli chodzi o tego czlowieka jak w
    temacie to nie widze nic popapranego w jego odpowiedziach. Widze natomiast
    bandycka agresje ze strony twojej i innych osob. Pomawianie i ublizanie.

    > Jeśli nie, to zrób to najpierw.
    > Nawet osobnik o IQ<100 się kapnie, że to chory umysłowo popapraniec.

    A ty co? nastepny Kaszpirowski od Alganowa z ZSRR? Diagnozy na odleglosc?

    Masz niezbite dowody, ze to pisal dr Kruk? Jesli tak to jakie? Jesli nie to
    radze ci poszukac dobrego psychiatry zanim drugi raz napadniesz na kogos ze
    swoimi komunistycznymi diagnozami.

    Karol