  • Data: 2004-11-13 05:34:21
    Temat: Re: Kim jest pan Dr. G.K. Ph.D.? [ntg]
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JFK" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:pan.2004.11.13.02.30.18.438376@gmail.com...
    > Dnia Fri, 12 Nov 2004 21:29:51 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):
    > Nie chce sie wtracac, ale czy to oznacza, ze ja i jeszce kilku moich
    > znajomych studiujacych informe mamy zakaz czytania tej grupy ;-)
    > Rozumiem, ze prawo polskie nie dotyczy polskich informatykow w zaden
    > sposob :-)
    > hmm dziwne ... postaram sie zapamietac ;-)
    > pozdrawiam wszystkich

    Nie chodzi o zakaz, tylko brak czasu i potrzeby u większości informatyków,
    aby czytać grupę, na której gdy przyjdzie człowiek raz na 20 lat o coś
    spytać natychmiast pojawiają się obraźliwe teksty, głupie dogadywanie,
    przekonywanie że prawo to jedno a sprawiedliwość to drugie. Jeszcze gorzej
    jeżeli chce się porozmawiać o sprawiedliwości, która strasznie drażni
    niektórych prawników.

    Ja jestem tu pierwszy raz od czasu istnienia tej grupy i co chwilę ktoś mnie
    obraża.

    Pozdrawiam pana studenta,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.