  • Data: 2014-01-22 17:24:51
    Temat: Re: Kierowcy mordercy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-22 07:05, Shrek pisze:

    > Wróć oczywiście jest takie samo. Miałem na myśli, że prawdopodobieństwo,
    > że spowodujesz w ciągu życia daw wypadki jest istotnie mniejsze od tego
    > że spowodujesz jeden (które jest też nikłe). Wyjaśnienie dalej;)

    Ale to nie ma znaczenia. Prawdopodobieństwo tego, że od dziś do końca
    życia spowodujesz wypadek JEST TAKIE SAMO bez względu na to, czy już w
    przeszłości miałeś wypadek, czy nie.

    Czyli nie ma co dawać zniżek dla tych, co wypadki już mieli ("bo się
    drugi nie przydarzy"), bo jak już ktoś wypadek miał ("wyrzucił 6"), to
    ma takie samo prawdopodobieństwo spowodowania wypadku ("wyrzucienia 6"),
    jak ten, kto tego nie dokonał.

    Pomyśl trochę.

    --
    Liwiusz