  • Data: 2010-05-24 17:15:27
    Temat: Re: Kiedy zarzadca ma prawo wejsc do mieszkania?
    Od: Maciej <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-24 09:44, 666 pisze:
    > I jeśli właściciel nie zechce udostępnić swojego lokalu "po dobroci", to
    > konieczny jest wyrok sądu i egzekucja tego wyroku poprzez [obecność]
    > komornika.
    >
    > Jeśli zarządca chce odcinać dopływ wody lokalowi u góry (co jest mi znane
    > incydentalnie w spółdzielniach mieszkaniowych, ale dotyczy WYŁĄCZNIE CIEPŁEJ
    > WODY!!) to po pierwsze robotnicy narobią bałaganu przy odcinaniu, i po raz
    > drugi narobią bałaganu przy włączaniu.
    >
    > Przydałaby sie jakas kwota gwarancyjna deponowana przez administrację na
    > poczet naprawienia ewentualnych szkód w lokalu.

> [...]
    Boje sie o to, ze zamontuja mi w mieszkaniu zawór, ktorym beda
    "szantazowac" sasiada z gory a ja nie mam najmniejszej ochoty wchodzic z
    sasiadem na sciezke kłotni.
    Czy istnieje jakies prawo, ktore zobowiazuje dostarczenie zimnej wody?

    Nie wspomnialem o tym, ze byly juz proby straszenie mnie ze strony
    zarzadcy, ze jesli nie wpuszcze ich do mieszkania to zjawi sie z policja
    lub tez odetnie wode poziom nizej

    Maciej