  • Data: 2007-03-21 03:56:58
    Temat: Re: Kiedy nastepuje przeniesienie wlasnosci?
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen napisał(a):
    > Użytkownik "milutki" <n...@a...pl> napisał w wiadomości

    > masz problem ze zrozumieniem tego co zostalo napisane?
    > gosc chce egzekwowac prawo ale tylko w jedna strone, czyli jesli sprzet
    > nie zostal skradziony, chce w "ramach zawartej umowy" wymusic sprzedaz,
    > ale jesli okaze sie ze zostal skradziony, to w ramach "zawartej umowy"
    > zapewne nie przeleje mu pieniedzy, bo przeciez to nie jemu ukradli

    Przykro mi, ale nadal nie rozumiem.
    Czy nie wydaje ci sie, ze jakby "kradziez" rozwiazywala umowe, to w
    zasadzie zawarcie wiazacej umowy byloby niewykonalne?

    Na tej samej zasadzie, jak rozmiem, pochylisz sie nade mna, jak, jako
    kupujacy orzekne, ze ukradli mi kase? Nie, ty wtedy zakrzykniesz: to
    zarob, pozycz od kogos, etc.. I bedziesz mial racje.

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm