  • Data: 2005-02-18 07:56:05
    Temat: Re: Kiedy konczy sie gwarancja?
    Od: PrzemekB <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 17 Feb 2005 22:09:08 +0100, na pl.soc.prawo, gRa! napisał(a):

    > Rękojmia to bardzo "mocne" prawo - wiem z autopsji.
    > Panowie z serwisu Volvo z niedowierzaniem wymienili wartą kupę forsy
    > turbosprężarkę 1 miesiąc po dacie upływu gwarancji, chociaż początkowo to
    > mnie opadła szczęka jak się dowiedziałem ile będzie mnie to kosztować.

    > http://www.um.oswiecim.pl/pl_chemik/19_2002/articles
    /konsument.html

    Nawet w nazwie katalogu masz, że artykuł jest z 2002 roku. Na moim
    kalendarzu jest 2005 czyli obowiązuje ustawa:
    http://prawo.hoga.pl/poradnik/nowa_ustawa_o_sprzedaz
    y_konsumenckiej.asp
    Polecam poczytać Rozdział 1, Art. 4. w którym ustawodawca wyłącza przy
    sprzedaży konsumenckiej przepisy o rękojmi czyli art. 556 § 1 k.c.

    A miesiąc po upływie rocznej gwarancji to jakiś zapis z prehistorii.

    --
    Pozdr.

    Przemek