  • Data: 2010-03-09 09:38:47
    Temat: Re: Kazirodztwo?
    Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Big Jack"

    > Ja mam pytanie: pomijając aspekty moralne i medyczne, co jest nagannego w
    > kazirodztwie, że jest prawnie napiętnowane?

    Oglądałem jakiś dokument gdzie miłością do siebie zapałało kuzynostwo.
    Szansę na poważny defekt genetyczny ze względu na możliwość wystąpienia
    sub-letalnego fenotypu recesywnego specjaliści oszacowali na 3% - 4%.
    Po tych konsultacjach para zawarła małżeństwo w stanie którego prawo nie
    penalizowało tego typu związków.
    Ale absurdem i tak jest karanie w naszym prawie takich związków
    homoseksualnych.

    pzdr
    olo