eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKażdy ma prawo zatrzymać homofobiczną furgonetkę. › Re: Każdy ma prawo zatrzymać homofobiczną furgonetkę [Donosi "niekompletnie" GW]
  • Data: 2021-12-15 06:10:02
    Temat: Re: Każdy ma prawo zatrzymać homofobiczną furgonetkę [Donosi "niekompletnie" GW]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawo to ma, tak samo jak każdy ma prawo spierdzieć się w czasie
    > prelekcji na konferencji, z tym, że niekoniecznie dobrze to o takiej
    > osobie świadczy.

    Moim zdaniem ma prawo i nie widzę w tym nic nadzwyczaj niewłaściwego.
    Mnie czy tobie może się nie podobać, póki co mamy na rynku tyle mediów
    że każdy może sobie wybrać. Problem jest jak "profil" ma medium
    publiczne, bo to powinno być obiektywne.

    > No ja wymiekłem na początku tego roku. Jakby to było 10zł na miesiąc to
    > prenumerowałbym na zasadzie, bo a moze tam zerknę, lub Olin podeśle
    > linka :), ale za 30zł to ja przepraszam, ale nie są obecnie tyle dla
    > mnie warci.

    Ja jechałem na darmowym gazeta.pl - i nawet tego obecnie nie są warci.
    Wyborczą czytuję od czasu do czasu. NIestety symbol czasów - media są
    "damowe" więc te ambitniejsze muszą zejść z poziomem be zdechną.

    > Rzepa trzyma MZ klasę,

    A... Myślałem że o portalach. Prasy papierowej już praktycznie nie
    czytam. Zresztą jak matce czasem kupuję, to na przeciętną żabkę jest po
    pięć egzemplarzy każdego tytułu. I z tych ambitniejszych ze trzy wracają;)

    > przy czym miło też obserwować jak robi się
    > progresywnie anty-pisowska. Wygląda na to, że wszystkim już się
    > przelewa.

    No widzisz - wolno im mieć "profil" no wolno:P

    > To jest też ten problem, bo jak się wszystkim przelewa to dosć
    > trudno o równowagę w przedstawianiu różnych opinii.

    Zawsze tak było.

    > Ale trudno czasami
    > przekazać zdanie drugiej strony nie będąc periodykiem humorystycznym lub
    > propagandową gadzinówką.

    Korwina czytam;) A tak całkiem poważnie - "angora" jadą po wystkich a
    poziom mają od "nie" i "superekspresu" a kończąc na całkiem poważnych
    artykułach.

    --
    Shrek