  • Data: 2003-08-21 07:38:32
    Temat: Re: Kasa fiskalna i Internet
    Od: "WojtekW" <o...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMO - zwolnienie. Miałem na myśli: "jak rejestrujesz nieodwracalnie",
    > kasa i bank spełnia te wymogi (każde z osobna).
    Nieodwracalnie - na wydruku? Czy np. elektroniczne wyciągi na płycie CD-R?

    > podatnika, z wyłączeniem płatności
    > dokonywanych czekiem, bankową kartą płatniczą lub
    > kredytową, przy czym z dowodów tych
    > jednoznacznie wynika, jakiej konkretnie transakcji
    > zapłata dotyczyła 1), 3)
    Tzn. aby zwolnienie było, musi wynikać kto z imienia, nazwiska, adresu
    zapłacił?

    A powiedz mi komu mam wystawić paragon przy sprzedaży usługi (np. dostępu do
    serwisu, czy prowizji od sprzedaży - jak np. na Allegro) przy płatności
    kartą kredytową? Przecież dane właściciela karty są chronione i ani bank ani
    pośrednik type eCard/Polcard ich nie udostępniają.

    Kiedyś w tym rozporządzeniu było zwolnienie z tytułu świadczenia usług
    niematerialnych, zniknęło to?

    > W *oryginalnym* pytaniu nie było *ani słowa* o rodzaju płatności !!
    Mea culpa. Wchodzą w grę karty płatnicze i przelewy bankowe.

    > Jeśli system rejestruje *wyłącznie* operacje bankowe
    > - to rozmowa jest inna :)
    Czyli problem jest z eCardem/karta płatniczą?

    WWWojtas